Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious

April 04, 2017


Assalamualaikum

Alamak dah terlambat 4 hari Elsa nak publish entri ini! Hakhak jadi ini entri yang sangat sangat sangat ringkas Elsa. Bulan Mac telah berlalu jadi sukanya Elsa nak umumkan Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious. Tahniah kepada 5 Pengomen Teratas!

Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious
Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious

Terima kasih kepada Nour Adieb, Seorang Syed, Shahida Dzulkafli, Siti Awadah dan Noor Maizan. Terima kasih kerana rajin singgah ke Blog Elsa! Kepada pembaca yang lain. jangan lupa lawat Blog-blog mereka tau. Jangan lupa follow sekali! Mereka sangat sporting! Yay

You Might Also Like

28 Comments

  1. alahai tak senarai pula.. kena usaha lebih ni

    ReplyDelete
  2. Wah.. kalau saya buat macam nie juga, mesti ada nama Mai dan sis hawa juga.. hehehe

    ReplyDelete
  3. huhuhu kak liez tak berkesempatan nak komen byk2 tauuuu

    ReplyDelete
  4. Huhu, lama saya cuti masuk hutan dah drop no berapa pun tak tahu... hehe

    ReplyDelete
  5. Tak boleh lawan otai2 ni semua. Tp kak ana salah seorang fan blog ni tau 😊

    ReplyDelete
  6. Alaaa nama akak takde dalam senarai. Apa pun, blog Elsa dalam senarai fav tau 😍

    Tahniah pada semua top 5! 😊

    ReplyDelete
  7. Ehhhhh nama syed masuk list? hahahaha! yeayyyy tak caya pula :)

    ReplyDelete
  8. belum ada rezeki nk dpt top commentor .kena usaha gigih lgi

    ReplyDelete
  9. tahniah kepada top kaki pengomen, :)

    ReplyDelete
  10. tahniah yang tersenarai hehehe

    ReplyDelete
  11. hee~ NOur Adieb tu memang rajin blogwalking kan.. kakak suka dia..

    ReplyDelete
  12. Tahniah pd top 5. Memang blogger hebat dieorg tu.❤❤

    ReplyDelete
  13. tak sangka nama tersenarai juga. Terima kasih juga pd elsa yg rajin singgah di blog sis

    ReplyDelete
  14. Wah wah blogger hebat semua ni. Hehehe tahniah top commentator :)

    ReplyDelete
  15. eh eh, terselit juga blog NourAdieb XD terima kasih Elsa <3 Elsa pun rajin juga BW & klik iklan di blog sy :)

    ReplyDelete
  16. Tahniah pada yang tersenarai... Gigih untuk menyenaraikan diri ini...

    ReplyDelete
  17. diaorang yang jadi top commentator tu semua hebat-hebat.. tahniah untuk nour adieb, syed, siti awadah, shahida & noor maizan

    ReplyDelete
  18. Ala sedihnya nama akak takde :) Maaf ye Elsa lama tak datang jenguk sini..

    Tahniah kepada semua top commentator :)

    ReplyDelete
  19. Tahniah untuk semua yg tersenarai..hai hai hai kak lya follow dan singgah sini ..

    ReplyDelete