Elsaalicious: Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious


Lazada Malaysia

Tuesday, 4 April 2017

Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious


Assalamualaikum

Alamak dah terlambat 4 hari Elsa nak publish entri ini! Hakhak jadi ini entri yang sangat sangat sangat ringkas Elsa. Bulan Mac telah berlalu jadi sukanya Elsa nak umumkan Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious. Tahniah kepada 5 Pengomen Teratas!

Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious
Top Commentators Bulan Mac Blog: Elsaalicious

Terima kasih kepada Nour Adieb, Seorang Syed, Shahida Dzulkafli, Siti Awadah dan Noor Maizan. Terima kasih kerana rajin singgah ke Blog Elsa! Kepada pembaca yang lain. jangan lupa lawat Blog-blog mereka tau. Jangan lupa follow sekali! Mereka sangat sporting! Yay

Komen
28 Komen

28 comments:

Dedaun Comel said...

alahai tak senarai pula.. kena usaha lebih ni

Jasmi Bakri said...

Wah.. kalau saya buat macam nie juga, mesti ada nama Mai dan sis hawa juga.. hehehe

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

tahniah top comenter blog elsa

FeyLiez said...

huhuhu kak liez tak berkesempatan nak komen byk2 tauuuu

Belogs JM said...

tahniah

Noor Azlan said...

Huhu, lama saya cuti masuk hutan dah drop no berapa pun tak tahu... hehe

Ana Suhana said...

Tak boleh lawan otai2 ni semua. Tp kak ana salah seorang fan blog ni tau 😊

Mrs Fuzy sweetsourleyra said...

fuhhh hebat diaorg ni..mmg rajin ;D

TMDCI said...

Tahniah sis elsa.

Siqah Hussin said...

Alaaa nama akak takde dalam senarai. Apa pun, blog Elsa dalam senarai fav tau 😍

Tahniah pada semua top 5! 😊

Seorang Syed said...

Ehhhhh nama syed masuk list? hahahaha! yeayyyy tak caya pula :)

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

belum ada rezeki nk dpt top commentor .kena usaha gigih lgi

Nurfaezah Abdullah said...

Happy bw semua :)

Mat Jo said...

tahniah kepada top kaki pengomen, :)

Mellya Musa said...

tahniah yang tersenarai hehehe

atiehilmi dot com said...

hee~ NOur Adieb tu memang rajin blogwalking kan.. kakak suka dia..

C i k R e n e x said...

Tahniah pd top 5. Memang blogger hebat dieorg tu.❤❤

Amy Hilmirda Daud said...

Tahniah kepada mereka :)

SITI AWADAH said...

tak sangka nama tersenarai juga. Terima kasih juga pd elsa yg rajin singgah di blog sis

irazulkeffele said...

Wah wah blogger hebat semua ni. Hehehe tahniah top commentator :)

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Cam ner nak masuk senarai nih...

Nour Adieb said...

eh eh, terselit juga blog NourAdieb XD terima kasih Elsa <3 Elsa pun rajin juga BW & klik iklan di blog sy :)

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Tahniah pada yang tersenarai... Gigih untuk menyenaraikan diri ini...

dorsett pink said...

tahniah kepada semua pemenang..

dorsett pink said...

diaorang yang jadi top commentator tu semua hebat-hebat.. tahniah untuk nour adieb, syed, siti awadah, shahida & noor maizan

Haneeza Mohamad said...

fuyooooooooo

wwww.neezalife.com

Siqah Hussin said...

Ala sedihnya nama akak takde :) Maaf ye Elsa lama tak datang jenguk sini..

Tahniah kepada semua top commentator :)

Akif Imtiyaz said...

Tahniah untuk semua yg tersenarai..hai hai hai kak lya follow dan singgah sini ..

Elsaalicious.